مدل آرايش صورت مدل آرايش صورت .

مدل آرايش صورت

آرايش ملايم و جذاب مناسبه همه جا

tasvirezendegi.ir1041

رازهاي زيبايي اين بخش مربوط به نكات مهم آرايش براي سنين و شرايط خاص است. يعني چگونه بدون آرايش و يا با آرايش كم جذاب به نظر برسيم.

اگر دختر كم سن و سالي داريد كه قرار است براي مهماني يا بيرون آرايش كند، براي شما ميكاپ دخترانه بسيار ساده اي پيشنهاد مي كنيم كه مناسب براي دختران نوجوان است.

براي آرايش چشم و آرايش لب ها، از رنگ هاي روشن و ملايم استفاده مي كنيم. هر چقدر رنگ ملايم تر باشد، آنها را جذاب تر و زيباتر مي كند.

تركيبات آرايش صورت، شامل يك سايه ملايم قهوه اي يا گلبهي خيلي كمرنگ، خط چشم ساده، ريمل، يك رژ لب لايت و همرنگ لب است.

براي آرايش محو و نامريي هيچ گاه از كرم و كرم پودرهاي براق و خيلي روشن استفاده نكنيد. در اين نوع آرايش، لوازم آرايش پودري به همراه قلم هاي مخصوص آنها در سايزهاي مختلف مورد نياز است.

با نازكترين فلم مو با استفاده از پودرهاي فشرده به رنگ دودي و مشكي مات، خطي باريك ونازك لابلاي مژه هاي بالا كه گاهي عرض آن نيم سانت بيشتر نيست به اندازه خود چشم بكشيد و سعي كنيد اين خط از چشم بيرون نزند. فقط حالت چشم را كمي تغيير دهيد.

از ريمل بدون خورده مژه تنها براي تيره كردن مژه ها و جدا ساختن آنها از هم استفاده مي شود. اول از عرض مژه ها و بعد از آن، تنها مژه هاي بالا را از طول ريمل بزنيد. ابروها را با برس ابرو به سمت بالا بكشيد و حالت دهيد. سپس با برس پهن و مخصوص پودرهاي پوشاننده صورت، همه نقاط را خوب بپوشانيد كه بهتر است براي يك دست شدن و محو شدن لكه هاي قهوه اي، اول روي اين نقاط پودر زده و سپس دوباره همه صورت را كامل و يكدست بپوشانيد. پس از اينكه رژگونه تمام شد، از برس قبلي استفاده كنيد.

روي رژگونه اين برس را بكشيد تا رژگونه محو شود؛ حتي از اين برس براي پشت چشم ها استفاده كنيد تا كاملا صورت به يكنواختي برسد. بعد از آن مي توانيد از يك رژ لب طبيعي مثل گلبهي استفاده كرده و جلوه اي شيك و طبيعي داشته باشيد.

رازهاي زيبايي

۱۰ نكته آرايش و زيبايي براي دختران نوجوان

۱- سعي كنيد زياد آرايش نكنيد.

۲- از مواد آرايشي طبيعي كه داراي پايه گياهي هستند استفاده كنيد.

۳- سعي كنيد از لوازم آرايشي مرغوب استفاده كنيد.

آرايش ملايم صورت براي دختران نوجوان

۴- به اندازه كافي آب بنوشيد.

۵- قبل از رفتن به رختخواب، حتما آرايش خود را پاك كنيد.

۶- موهاي خود را كوتاه نگه داريد.

۷- پوست بدن تان را هميشه چرب نگه داريد.

۸- سبزيجات به رنگ سبز را فراموش نكنيد.

۹- از گوشت قرمز اجتناب كنيد.

۱۰- به جاي استفاده از اسپري، از عطر استفاده كنيد.

شايد بعضي از دختران نوجوان تمايل زيادي به آرايش كردن نداشته باشند اما مي خواهند زيبا و جذاب به نظر برسند. ما آيتم هاي زير را پيشنهاد مي كنيم:

استراحت كافي

هر شب به مقدار كافي بخوابيد. اين مقدار بين ۶ الي ۸ ساعت در نظر گرفته شده است. به اندازه كافي آب بنوشيد. از نوشيدني هاي الكلي و قندي پرهيز كنيد تا بتوانيد پوست خوب و جذابي داشته باشيد.

ابروهاي تان را مرتب كنيد

ابرو يكي از مهمترين بخش هاي صورت است و تاثير زيادي بر صورت دارد. اندازه و فرم آن را مي توانيد در يك آرايشگاه خوب، تغيير دهيد.

به صورت و بدن تان مرطوب كننده بزنيد

هر روز از يك مرطوب كننده خوب بر صورت و بدن تان استفاده كنيد. سعي كنيد كرم ضد آفتاب را فراموش نكنيد. حتي در روزهاي باراني از كرم ضد آفتاب استفاده شود و شب ها سعي كنيد از كرم مرطوب كننده استفاده كنيد كه پوست تان نرم و زيبا شود.

رژيم غذايي

مصرف ميوه و سبزيجات باعث شادابي پوست مي شود. سعي كنيد قبل از غذا از ميوه استفاده كنيد تا پوستي شاداب و زيبا داشته باشيد.

موهاي سالم

براي موهاي تان از شامپوهايي كه مناسب نوع موي شما است، استفاده كنيد. اكثر خانم ها هر روز كه از شامپو استفاده مي كنند، از نرم كننده هم استفاده مي كنند؛ به خاطر همين باعث مي شود مو چرب و روغني به نظر برسد.
چگونه با آرايش كم جذاب شويم

آرايش مي تواند خانم ها را زيباتر يا زشت تر نشان دهد. اگر هميشه آرايش كنيد و يك روز آرايش در صورت شما نباشد، چهره شما خسته و بيمار به نظر مي رسد. هميشه سعي كنيد آرايش طبيعي و ساده داشته باشيد. هميشه آرايش كم داشته باشيد و همچنان خوب به نظر برسيد.

آرايش

آينه بزرگ نما

براي آرايش كردن از يك آينه كوچك بزرگ نما استفاده كنيد. سعي كنيد از يك مرطوب كننده خوب براي زيرسازي آرايش خود استفاده كنيد. اين كار كمك خواهد كرد تا از به وجودآمدن چين و چروك جلوگيري شود.

پوست خودر ا زيرسازي كنيد

از يك كرم پودر خيلي خوب كمرنگتر از پوست خود استفاده كنيد تا لكه ها و نقطه هاي قهوه اي را بپوشاند.

رژگونه بزنيد

از رژگونه صورتي كمرنگ يا هلويي طبيعي استفاده كنيد. اين كار فقط كمي به صورت شما رنگ و لعاب مي دهد اما زيبايي خاص به چهره شما خواهد داد.

مژه هاي خود را فر دهيد

از يك فر مژه استفاده كنيد تا مژه زيباي تان بدون اينكه به هم چسبيده باشد يا ريمل از آن چكه كند، به چشم بيايد.

سايه چشم اضافه كنيد

كمي هم پودر سايه را به پلك تان بزنيد.

رژ لب ملايم استفاده كنيد

براي لب هايتان از رژ لب ملايم استفاده كنيد كه درخششي به لب هايتان بدهد.

20


برچسب: ، آرايش ملايم براي بيرون رفتن، آرايش ملايم دخترانه، آرايش هاي لايت و ملايم عروس، نكاتي در مورد آرايش ملايم صورت، كيليپ هاي آموزش آرايش ملايم صورت،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۵ مرداد ۱۳۹۶ساعت: ۱۰:۳۴:۳۷ توسط:faezeh موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :